Veelgestelde vragen:

 

 

Hoe plaats ik een order?

 

Zodra u een product heeft gevonden kunt u het product toevoegen aan uw winkelmandje door op de knop "In Winkelmandje" te klikken en ga verder met winkelen. Als u klaar bent om uw bestelling af te ronden ga dan eerst naar uw winkelmandje en klik op ‘verder met bestellen’. Maak een account aan of log in met uw bestaande account. Selecteer de betaalmethode en klik weer op ‘verder met bestellen’. Rond de betaling af en uw krijgt vanzelf een email met de factuur & Algemene voorwaarden toegestuurd.

 

Wie behandelt de betaling en verwerking?

 

De betaling en verwerking voor bestellingen worden behandeld door My iCover.

 

Welke betalingsmethodes zijn beschikbaar:

 

PayPal & Ideal

 

Kan ik mijn order na afronding nog annuleren of wijzigen?

 

Wanneer de order is doorgevoerd, gaan wij meteen aan de slag met het gereed maken van de bestelling. Daarom kan de bestelling niet meer geannuleerd of gewijzigd worden. Wanneer er wijzigingen in uw persoonlijke gegevens zijn, bv. het adres of de naam etc., stuur dan uiterlijk voor 16:00uur op de dag van bestelling (of wanneer u na 16:00uur besteld heeft, uiterlijk de volgende dag voor 16:00uur) een email naar info@myicover.nl. In deze mail meldt u wat de wijzigingen zijn met als onderwerp uw factuurnummer. Wanneer we de wijzigingen door hebben kunnen voeren, krijgt u een bevestigingsmail terug.

 

Afleveren naar een ander adres:

 

Gedurende de bestelling, kunt u een ander adres opgeven dan u eerder hebt ingevoerd.

 

Postorderbedrijf:

 

My iCover werkt samen met TNT Post.nl. Als u meer dan 2 producten besteld heeft, dan kunt u meerdere pakketjes op verschillende dagen verwachten.

 

Facturen:

 

Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft, krijg u een email met de bevestiging dat wij uw order ontvangen hebben.

 

Hoe bekijk ik mijn orderstatus?

 

U kunt uw orderstatus bekijken door in te loggen met uw account op myicover.nl

 

Niet goed geld terug?

 

1)     Wanneer u een bestelling ontvangen heeft wat niet naar uw verwachting is, heeft u de mogelijkheid om de producten terug te sturen uiterlijk binnen 14dagen na ontvangst. Zorg er wel voor dat het item in originele verpakking en ongebruikt terug wordt gestuurd. My iCover zal het betaalde bedrag binnen 30dagen terugstorten op uw rekening. We kunnen de verzendkosten voor het terugsturen van het pakketje helaas niet vergoeden.

2)     Wanneer u een kapot of verkeerd product heeft ontvangen, zullen wij dit graag voor u vervangen. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op door te mailen naar info@myicover.nl . U zult dit product terug moeten sturen naar ons en wij zullen het product ruilen (wanneer mogelijk) of vergoeden incl. verzendkosten.

Wat zijn klachten die niet vergoed kunnen worden?

Klachten die wij niet vergoeden zijn:

  • slijtage door gebruik
  • gebreken die ontstaan door gebruik.
  • nalatig onderhoud

Ik probeer een bestelling te plaatsen, maar mijn bestelling lijkt vast te lopen. Wat moet ik doen?

 

Stuur zo snel mogelijk een mail naar info@my-icover.nl 

 

Heeft u nog vragen?

 

Neem contact met ons op en wij zullen ons best doen om uw email zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

info@myicover.nl