Verzending binnen Nederland en Belgie

De verzendkosten worden berekend op basis van de Postnl tarieven + verpakkingskosten (€0,20) + 21% BTW. 

Wij streven ernaar om uw bestelling altijd in één zending te bezorgen.
 Natuurlijk zorgen wij er voor dat uw bestelling altijd degelijk is verpakt zodat de door u bestelde producten niet kunnen beschadigen tijdens het transport.

 Uw bestelling zal afhankelijk van het formaat worden verzonden als brievenbuspost of pakketpost. 

Nadat uw bestelling is verzonden krijgt u een mail van ons. 
Uw bestelling zal binnen enkele dagen worden bezorgd.

Levertijden

De levertijd is 1 tot 2 werkdagen. De producten waarbij de status “op voorraad” wordt vermeld, zijn direct leverbaar. Wat betekent dat wanneer uw betaling op werkdagen voor 16:00 uur door ons ontvangen wordt, wij nog dezelfde dag uw bestelling zullen verzenden.

Brievenbuspost

Besteld vóór 16:00u opLevering NederlandLevering België
MaandagDinsdagVrijdag
DinsdagWoensdagZaterdag
WoensdagDonderdagMaandag
DonderdagVrijdagDinsdag
VrijdagZaterdagWoensdag
ZaterdagDinsdagDonderdag
ZondagDinsdagVrijdag

Pakketzending

Besteld vóór 16:00u opLevering NederlandLevering België
MaandagDinsdagDinsdag
DinsdagWoensdagWoensdag
WoensdagDonderdagDonderdag
DonderdagVrijdagVrijdag
VrijdagZaterdagZaterdag
ZaterdagMaandagMaandag
ZondagDinsdagDinsdag

 

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Het is mogelijk jouw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. 

 Je kunt het afleveradres invoeren tijdens het bestellen. Dit is mogelijk bij de betalingspagina. 

Hoe zijn de leveringen op feestdagen?

Op feestdagen gelden er uiteraard aangepaste levertijden. Zie Postnl website voor meer actuele info.

Retourneren: Niet goed geld terug?

Wanneer u een bestelling ontvangen heeft wat niet naar uw verwachting is, heeft u de mogelijkheid om de producten terug te sturen uiterlijk binnen 14dagen na ontvangst.

Belangrijk:

  1. Zorg er wel voor dat het item in originele verpakking en ongebruikt en onbeschadigd terug wordt gestuurd.
  2. Retourneren is voor eigen rekening en risico. Voor eigen rekening: de koper betaalt de verzendkosten voor het retourneren. Voor eigen risico: voor schade, verlies of diefstal van de retourzending is de koper aansprakelijk. 

My iCover zal het betaalde bedrag binnen 30 dagen terugstorten op uw rekening. We kunnen de verzendkosten voor het terugsturen van het pakketje helaas niet vergoeden.

Een retour aanmelden:

  1. Log in uw My iCover account
  2. Ga naar ‘Geschiedenis en Details van mijn bestellingen’
  3. Klik op de details van de order die u wilt retourneren
  4. Dan gaat u naar het kopje ‘ GOEDEREN RETOUR’. Daar staat precies beschreven hoe u de goederen kunt retourneren
  5. Vink het product wat u wil retourneren -> Kies het aantal, beschrijf de retour reden en klik op ‘retourbon aanmaken’
  6. Wanneer u dit proces hebt doorlopen, dan is de retouraanvraag gedaan. Deze kunt u ook terugvinden onder uw account en dan ‘mijn geretourneerde producten’
  7. Wij zullen de retour melding beoordelen en accepteren. Hier krijgt u vanaf bericht over via email.
  8. Wanneer de retourmelding is geaccepteerd kunt u uw retourbon afdrukken via uw My iCover account onder ‘mijn geretourneerde producten’
  9. Stuur de Retourbon samen met het artikel naar ons adres:

My-iCover

Hoogeindsestraat 98

5705AN Helmond

Nederland

 10. Wij zullen de retourzending na aankomst beoordelen. Wanneer de zending aan alle voorwaarden voldoet zullen wij het geretourneerde artikel accepteren en het betaalde bedrag terugstorten op de rekening waarmee betaald is.

 

Uitleg retour statussen:

  1. Wacht op bevestiging: Uw retourzending is nu aangemeld via uw My iCover account. Wij zullen de retourmelding binnen 1 a 2 werkdagen accepteren. U ontvangt hierover vanzelf bericht via email.
  2. Wacht op Retourzending: Uw retourmelding is geaccepteerd en de retourbon is nu beschikbaar via uw My iCover account. Print deze uit en verzend deze samen met het artikel.
  3. Retourzending ontvangen: Uw retourzending is ontvangen en wij gaan deze nu beoordelen. U krijgt vanzelf bericht via email.
  4. Retourzending niet geaccepteerd: Wij hebben de retourzending beoordeeld. Helaas voldoet deze niet aan één over meerdere van onze twee voorwaarden:
    1. U hebt de mogelijkheid om de producten terug te sturen uiterlijk binnen 14dagen na ontvangst van uw bestelling
    2. Zorg ervoor dat het item in originele verpakking en ongebruikt en onbeschadigd terug wordt gestuurd.
  5. Retourzending geaccepteerd: Wij hebben uw retourzending goed ontvangen en uw betaalde bedrag wordt binnen 30 dagen teruggestort naar de rekening waarmee betaald is.

* Vermissing en beschadiging tijdens verzending is op eigen risico van de klant. Bij aangetekende verzendingen is My iCover aansprakelijk voor de verzending. Wilt u een levering aangetekend verzenden? Dan zijn er bijkomende kosten. Stuur ons dan een email naar info@my-icover.nl